måndag 25 juli 2011

Matbordet




Blev väldigt nöjd med mitt nya DIY matbord
långt, smalt, stabilt och billigt.




Mitt problem när det gäller just matbord har varit att jag inte har kunnat hitta
något som är lite smalare,  
vi har inte så stort utrymme där jag prompt vill
att matbordet ska stå  -  så detta blev faktiskt perfekt!!!





Bordet blev mjukt och behagligt med oljevaxet som jag använde
för att behandla träet med




de gamla golvskivorna  är ju lite ojämna,
med kvisthål och sprickor tycker det är jättecharmigt,

men frågan är vad tycker de övriga familjemedlemmar
om det?...
Jag får väl bjuda på en supergod middag idag som invigning av bordet så att
alla känner sig positiva, eller vad tror ni?




Hoppas ni alla har en fin måndag, även om det här hos mig 
inte riktigt känns som en dag i juli utan snarare september.

SOMMAR kom tillbaka!