måndag 17 oktober 2011

D.I.Y




Har fått några frågor var min L.O.V.E  tavla kommer i från,
så här kommer ett enkelt DIY (do it yourself) projekt



Du behöver en tidning 
(i mitt fall körde jag på Dagens Industri för att få 
en lite orange känsla)
Klipp ut de bokstäver du behöver till din tänkta text.
(T.ex. L.O.V.E)
Limma bokstäverna på bakgrundspapperet.
(Jag använde grå/svart hårt papp)
Sätt in det hela i en snygg ram, 
själv använder jag gärna bruna & svarta
ramar från det stora varuhuset (Ikea)


Klart där står den nu i min hylla...




Själv håller jag just nu på med en stor tavelvariant - med alla
de vackraste ord jag känner till - men den får ni se någon
annan dag!


P.S Tack för ALLA fina hälsningar jag får här inne 
och även på min mejl - jätte kul.  TACK




åsa


Lyssnar just nu på denna favorit om och om igen!