onsdag 26 oktober 2011

Lite köksbilder...







Här har vi nu vår Ikea Aröd skrivbords lampa omgjord
till vägglampa







känner mig riktigt nöjd, det blev som jag hade tänkt mig!
Förutom sladd rackarna - de måste döljas på något sätt.





Ni får inte se hela köket än - för här är den undre inte ''stylade'' delen
inte alls lika fancy eller hur?


Ser ni min fantastiska spisplatta, den använde vi senast att
värma tjära på nere på bryggan och nu... står den i mitt kök!!!


Hoppas nu att vi får bänkskivan, spishällen och de sista luckorna
snart - då blir det storstädning och sen får ni se slutresultatet,
som är det allra roligaste, när jag får inreda och pyssla♡



En iphone bild på min lilla glamour dotter, som precis ska iväg till arbetet
(i dag modevisning på café opera)
 i sin underbart fina nya jacka designad av Ida Sjöstedt.
Jackan har hon köpt hos en av vår gemensamma favoritbutik
 nämnligen här dessutom är det just nu 30% rabatt på alla ytterplagg.
Det gillar vi!!!



Själv är det noll i glamour på mig när jag står här med dammsugarn
i högsta hugg - ska hinna få undan lite innan det är dags för arbetet.

Nu tar vi tag i denna onsdag


k r a m åsa