lördag 25 augusti 2012

KVÄLLEN...













Äntligen...till familjens STORA glädje


KRÄFTOR...


Det är nämligen så tråkigt att jag är allergisk mot skaldjur, så efter min 40-årsdag
har jag inte fått äta ett enda skaldjur, saknar det STORT.
Bara att få sitta och dofta på DILLKRONOR gör mig LYCKLIG,
hade såå gärna sörplat i mig en kräfta!!!
Pga. detta äts det väldigt lite skaldjur här hemma, men jag lovar 
desto mer äts det så fort det finns möjlighet på annan ort...


Hanna med kräftklo i munnen och tankarna någon helt annanstans...


Använder tom. dillkronor i buketter, älskar verkligen den doften,
dessutom att de är fantastiskt vackra.



Vi sitter ute länge, länge...väntar att elden ska bli till glöd


då slänger vi på våra FINA FISKAR




Sen sitter vi på vår bodega, där vindruvorna växer som ett skydd ut mot vattnet,
(har man dessutom infravärmen på så är det riktigt skönt här inne)
och äter vår fina fisk, pratar, skrattar och njuter!

Känner dessutom, att kanske har vi några sådana här 
härliga kvällar kvar, innan...innan...hösten är här på allvar.

Nöjd & Glad hoppar jag nu i säng.

SOV SÅ GOTT &
ha en underbar LÖRDAGSMORGON


k r a m åsa