måndag 14 januari 2013

MÅNDAG...IGEN















Jaha...då var måndagen här igen, ny vecka, nya mål...


Köpte lite nya nejlikor i vad jag misstänker blir vårens färg




korall,  så snyggt på kläder när man får
en aning färg på sig...inte lika klädsamt just nu när huden
lutar mer åt det blå/lila hållet!
Så just nu får man nöja sig att ha färgen lite smått
i inredningen, 
en snygg kudde, ljuslyktor och självklart korallfärgade blommor.




Hehe...när jag nu sitter här och beklagar mig över min hudfärg
blå/lila och att jag inte kan ha korallfärgat på vintern,
så dyker dottern upp från undervåningen och va f*n har hon på sig?....
jomenvisst K O R A L L och ser inte alls blå/lila ut...

O R Ä T T V I S A det är vad det är!!!


JAG VILL OCKSÅ KUNNA HA KORALL PÅ VINTERN...
haha...sätter på mig jeans och en pigg svart topp och jädrans
nu försvann allt det blå/lila på en gång...N O T


NU TAR VI TAG I DENNA NYA DAG


k r a m åsa