söndag 24 mars 2013

PÅSKVECKAN














coming up...


Hängde precis upp mina fina ägg jag köpte
hos Royal Copenhagen förra året.
Mysigt att få upp lite mer påskpynt i
lugna mjuka färger.





Här får ni se vår nya soffa ut i sin helhet, 
soffan är från Eilersen.
 Med denna soffa fick man köpa lösa kuddar, så vi köpte åtta olika
modeller som man kan flytta runt för att få bästa möjliga sittkomfort.






Ikväll ska vi fara runt med kuddarna för att se 
hur vi vill ha dem för att det ska vara som skönast.
Har ännu inte riktigt hunnit prova att ligga slängd i den framför tv´n.
Invigning blir i afton!!!!






 Någon som redan har hunnit att testa sig fram, är Sören
och av döma av denna ställning tror jag att han känner sig 
riktigt nöjd. 
Själv känner jag att jag måste slänga ut två fårskinn snarast
som vovvarna kan ha som sina egna platser.


∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Nu ska jag ställa mig och röra ihop en god
salsa & en fräsch sallad.
Har en Pulled Pork på G på spisen för första gången i mitt liv!
Ska bli väldigt spännande att provsmaka,  
hoppas att även den blir lika god som Suppers, 
som verkligen bara smälter i munnen.



FIN KVÄLL!




k r a m åsa