lördag 2 mars 2013

VINTERN "IS BACK..."













Neej men fy vilket väder...
idag går jag inte utanför huset...



Det får bli en dag med pyssel inomhus,
kanske läge att möblera om,  ja,ja vet, hur ofta kan man möblera om
egentligen.  Mitt svar:  precis hur många gånger som helst faktiskt,
Älskar ommöbleringar och har Alltid gjort:)



Var på svensk tenn igår och köpte med mig grönt tyg
hem, ska matcha nya tavlan, som jag nu sytt två kuddar av.
Ni vet väl om man köper tyg och syr kuddarna själv,
så får man liksom den ena kudden gratis, dvs. med tjejmatte så
tjänar man 1200:- & det är ju aldrig fel...







Så har ser det ut här hemma just nu,
efter en lättare lunch så ska jag starta släpandet av möbler, mattor & växter
och försöka få till en skön,  lite ljusare, lite grönare stämning i rummet!
 Tänker INTE titta ut genom fönstret...där snön virvlar runt 
i blåsten.
Här inne ska jag få till känslan av VÅR.



k r a m åsa